Genel · Kore · Kore Dizi/Film

Bride Of The Water God (Kore Dizisi)

bride

Konusu:

Dizi, Su Tanrısı HaBaek ile ona asırlardır hizmet eden ailenin en son torunu olan ama buna dair hiçbir şey hatırlamayan Doktor Yoon So Ah arasında geçer.

Not: Manhwasından uyarlanmıştır.

Görüşüm:

Hayır, Goblin’e benzemiyor.

Tamam, adı benziyor olabilir ama onun haricinde çok benzerlik göremedim. Belki hizmetkar olayları falan da benziyordur.

Her neyse, yeni dizimiz ile karşınızdayım tekrardan 🙂 Fragmanını izlediğim an kıpır kıpır olduğum, aha bu komedi kesin dediğim ama sonunu drama bağlayacaklarından da emin olduğum bir dizi kendileri. Fakat şimdiden komedi konusunda biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası :’)

cast

Öncelikle oyuncularımızdan bahsedelim ki hepsi birbirinden tatlı. En sondaki tanımadığım ama VIXX’ten Hongbin’e aşırı benzettiğim aktör bile.

Hatunumuzu en çok Yoochun ile başrolleri paylaştığı The Girl Who Sees Smells dizisinden tanıyoruzdur. Erkek başrolümüzü de geçen sene patlak veren Cheese In The Trap, Moon Lovers ve Weightlifting Fairy’den tanıyoruzdur. Krystal zaten cepte :3

krystal_5

Manhwasından bahsedemeyeceğim çünkü hiç manhwa okumuyorum. Yani bi’ Killing Stalking’e bakayım dedim ve dürüst olmak gerekirse psikolojik olması hoşuma gitti. Yani psikolojik adı altında bir sürü saçma sapan yapıtlar çıkıyor ama bu gerçekten iyiydi o yönde. Haliyle de ilk gay sahnesine kadar severek okudum. Sonra bu sahneler rahatsız edici olmaya başladı ve bana göre olmadığını anladım. Yaoi tipim değil anlaşılan.

nurids

Bu manhwadan bahsetmek gerekirse; çizimleri gerçekten çok keskin. Yani yüz yapıları falan. Ayrıca arkadaşlar on kat çarşaf giyiyor gibiler. Çizer hiç zorlanmıyor mu acaba…

 

3818b05549cee135975551a194e93927--brides-extrême-orient
Kimin kıyafeti nerede başlayıp nerede bitiyor yahu..

Şuna da değinmek isterim ki manhwanın resimlerini aratınca hep bu çarşaflı çarşaflı halleri çıkıyor. Anlaşılan olaylar genel olarak eski dönemde geçiyor. Dizide modern zamanlar olmasına sevindim. İlk tarihî dizim olan Moon Lovers’dan sonra tekrar bu türe başlamaya korkuyorum…

Şimdi dizisinden bahsedebiliriz. İlk bölümleri izlemeden tanıtım yapmıyorum genelde. Eh iki bölüm de ard arda gelince baya malzeme çıkıyor şu Kore dizilerinden c: Dizimiz baya ormantik. Zaten başrollerin bol bol birlikte vakit geçirip orada burada karşılaşması ve romantik anlar yaşaması için baya malzeme çıkarılmış. Ayrıca romantik başlığı altında ele alırsak Goblin’i geçtiği kesin. Hemde ilk iki bölümden. Lakin komedi konusunda geçemiyor…

giphy-3

Arkadaşımız Su Tanrısı olduğu için haliyle egzantrik güçleri var. Mesela suyu falan hareket ettirebiliyor asdfjkş. Zaten o Tuvalet Suyu Tanrısı olduğu fragmanı görünce baya komik olacağını düşünmüştüm de ilk iki bölüm çok tatmin etmedi beni o konuda. En azından güçlerini gösterirken kullanılan efektler gayet başarılıydı.

animation.gif
Konusunda da bahsettiğim gibi, *çevirecek yer bulamayınca kendi özet geçti*, hatun hiçbir şey hatırlamıyor. Psikolog da olunca adamı zır deli falan zannediyor. Çoğu komedi malzemesi buradan çıkıyor zaten. Bir de adamın yanında getirdiği hizmetkarıyla olan diyaloglarından.

tumblr_oraizvMdys1vqfmslo5_540

Her ne kadar komik olduğunu düşünerek başlayıp ilk bölümlerde azıcık hayal kırıklığına uğramış olsam da en azından romantizm açısından tatmin edici olacağa benziyor. Hem zaten bu ikisi birbirine aşırı yakışıyor bence. Shipliyorum. Yine.

tumblr_oraizvMdys1vqfmslo2_540

Bride Of The Water God (Kore Dizisi)” için 4 yorum

Bir Cevap Yazın

