Genel · Müzik

HitREcord ~ Mademoiselle Noir Çeviri

mademoiselle_noir_by_bloodcandy6-d5lfdw0

Geçenlerde yanlışlıkla bulduğum ve Fransızca’yı pek sevmiyor olmama rağmen en çok Fransızca kısımlarını sevdiğim bu şarkı ta 5 yıl önce çıkmış. Konusu, animasyonu ve müziği ile 2 dakikada bağlanıveriyorsunuz. Buradan izleyebilirsiniz.


A man came across this old tower one day,

Bir gün bir adam bu eski kuleye rastlamış,

it was straight like from a book he once read.

daha önceden okuduğu kitaptaki gibi dimdikmiş.

He lifted his head up and saw this young lady

Kafasını kaldırıp bu genç bayanı görmüş

and here’s what the lady said:

ve işte bayanın söyledikleri:

“Moi je m’appelle Mademoiselle Noir,

“Benim adım Bayan Siyah,

Et comme vous pouvez le voir

Ve gördüğünüz üzere

je ne souris, ni ris, ni vis.”

ne gülüyorum ne kahkaha atıyorum ne de yaşıyorum.”

Et c’est tout ce q’uelle a dit.

Ve tüm söyledikleri bu kadardı.

The man was so scared,

Adam çok korkmuştu,

he could only run away.

sadece kaçabilmişti.

He ran to the town and then said:

Kasabaya kaçmış ve demiş ki:

“I just saw a lady with the longest dark hair,

“Az önce bir bayan gördüm uzun siyah saçlı,

And I think she’s a living dead.”

ve sanırım o bir yaşayan ölü.”

The people, so scared, took their guns and their swords.

İnsanlar, korkmuş halde, silahlarını ve kılıçlarını almış.

They ran to the tower and then

Kuleye doğru koşmuşlar ve sonra

they saw the pale lady and felt the great fear

solgun bayanı görüp ve muhteşem bir korku hissetmişler

when they heard how she said it again:

onun söylediklerini tekrar duyunca:

“Moi je m’appelle Mademoiselle Noir,

“Benim adım Bayan Siyah,

Et comme vous pouvez le voir

Ve gördüğünüz üzere

je ne souris, ni ris, ni vis.”

ne gülüyorum ne kahkaha atıyorum ne de yaşıyorum.”

Et c’est tout ce q’uelle a dit.

Ve tüm söyledikleri bu kadardı.

The people, they knew what this all was about.

İnsanlar, bu olanların neyle ilgili olduğunu biliyormuş.

She was clearly a demon from Hell.

Açıkça görülüyormuş ki kız Cehennem’den gelen bir şeytanmış.

They decided to set her long hair on fire,

Kızın uzun saçını ateşe vermeye karar vermişler,

in the end it would burn her as well.

ne de olsa ateş en sonunda kızı da yakacakmış.

But the lady was no demon, she was a lonely soul,

Ama o bayan bir şeytan değil, yalnız bir ruhmuş,

just like in that book they once read,

tıpkı daha önce okudukları kitaptaki gibi,

still waiting for her prince while her hair was on fire,

hala prensini bekliyormuş saçı alevler içindeyken,

the one last time she said:

son kez şunları söylemiş:

“Moi je m’appelle Mademoiselle Noir,

“Benim adım Bayan Siyah,

Et comme vous pouvez le voir

Ve gördüğünüz üzere

je ne souris, ni ris, ni vis.”

ne gülüyorum ne kahkaha atıyorum ne de yaşıyorum.”

Et c’est tout ce q’uelle a dit..

Ve tüm söyledikleri bu kadardı..

Bir Cevap Yazın

