Genel · Kitap

Tuhaf Masallar Kitabı Çıktı! (Duyuru+Tanıtım)

IMG_20170512_131134_598-1-01-01.jpeg
Ransom Riggs – Tuhaf Masallar

Çıkmış ya da.. Baya oluyor da olabilir.. Neyse ne..

Suikast Sınıfı’nın mangasının diğer bölümünü almak için İnkılap kitabevine girmeden önce vitrin kısmında ne göreyim? Tuhaf Masallar!

wjfgwefkjlwefj oldum ve koşarak içeri girdim. Vitrindeki kitabı verdiklerine göre sonuncu kitabı almış olmalıyım. Bayan Peregrine’ın ilk kitabını aldığımda da fuarda kalan tek kitaptı ehueheu.

IMG_20170426_210553367-01
Derek Landy – İblis Yolu

Bir süre daha okuyamayacağım ve kenarda köşede öylece bırakmak zorunda kalacağım bir kitap olacak. Ve bu benim suçum değil 😐 (bknz: LYS)

Şu an okumakta olduğum bir kitap olmasa ona başlardım gerçi. Derek Landy’nin İblis Yolu’nu okuduğum ve yarısındayken de başka kitaba başlamak istemediğim için tozlu rafıma kaldırıyorum kitabı. Ama kitap hakkında tanıtılacak çok bir şey olmadığı için, ne de olsa farklı farklı hikaye içerikli, giderayak anlatayım bari c:

Bu yazımda da bahsettiğim gibi Tuhaf Masallar, seride geçen bir masal kitabı. Aşırı ilgimi çekmesinin sebebide bu zaten. Seri içerisinde gerçekleşen birçok olayı bu masal kitabı sayesinde çözümlüyorlar.

cover.jpg

Kitabın ilk sayfasında çocuk kitaplarındaki gibi adınızı yazabileceğiniz bir kutucuk var; Ex Libris (Kitap Sahibi) olarak tanımlıyor sizi.

Ayrıca kitabı derleyen kişi Millard Nullings -tuhaf olan her şeyin âlimi- önsözünde bize kitabın sadece tuhaf gözler için yazıldığından bahsediyor. Sizde ellerinizden alev fışkırtabilen bir tuhaf ya da tıpkı Millard gibi görünmez hissediyorsunuz. Hoj yani.

Diğer kitapların aksine bunda her masalın başında birer adet resim var. Fotoğraf falan yok yani.

İçinde on adet masal var ve her biri yaklaşık yirmi küsur sayfa. Çizimler de dahil. Aslında bir günde bitirilebilecek türden bir kitap ama önemli olan bir kitabı bitirmek değil, ondan keyif almak.

-Capella, 2017

20170516_093209-1
İçindekiler (Index)

Üstün mizahım bir yana, ciddi ciddi çevirmişler yahu. Bir ara kalkıp ben mi çevirsem diyordum ama aynı çevirmen bu kitabı da çevirmiş.

Çizgiromanı çok da önemli değil zaten. Geriye bir tek resimleri getirtmek kalıyor ki o biraz imkansız sanırım. Şansımı çok zorlamak istemiyorum ayrıca..

Index’ten de anlaşıldığı gibi çiçekli böcekli masallar değil bunlar. Gerçi en azından akılda kalıcılar..

Evet, kitabı ne zaman bitiririm bilemiyorum. Ve bu da sınavdan önceki son yazım olacak sanırım. Bir süre ilgilenemeyeceğim ama dönüşüm muhteşem olacak. O zamana dek hoşçakalın :’)

ymbrine.jpg

Bir Cevap Yazın

