Anime · Genel · Müzik

Real ~ Kagerou (Gintama 2017 Opening) Çeviri

gintamacover.jpg

Gintama (2017)’nin Rakuyou arcında kullanılan yeni openingi, full değil uzatılmış versiyonudur. Videoya buradan ulaşabilirsiniz. İyi seyirler.


 

Kienai, kienai ano hi no kagerou~
Kaybolmayan, kaybolmayan o günün serapları~

Kenka shita sou nandomo nita mono doushi no bokura
Bu kadar benzer olmamıza rağmen birçok kavgamız oldu
Kodoku datta mainichi de kimi dake ga koko ni ita
Ama yapayalnız günlerde bile her zaman oradaydın

Wakariaitakatta kara rikai shita tsumori de ita
Çaresizce seni anlamayı çok istedim ve gerçekten anladığımı sandım
Kiesou na mainichi de boku wa kimi oikaketa
Ama o günler solmaya yüz tuttuğunda sadece senin peşinden koştuğumu farkettim

Kurikaesu day by day yami wa yousha naku semeru
Günler kendilerini tekrar ettikçe karanlık acımasızca saldırıyor

Kimi mitai ni umaku waraenai mama de
Hala senin gibi olanlara gülüp geçemiyorum

Kienai, kienai ano hi no kagerou
Kaybolmayan, kaybolmayan o günün serapları

mune no oku ni hana sakashita
kalbimin derinliklerinde bir çiçek açtırdı

Mienai, mienai akarui ashita..
Görünmeyen, görünmeyen parlak bir gelecek..

Kono kimochi o dou shitara ii?
Bu duygularla ne yapacağım ben?

Furetai, furetai yumemita sekai
Dokunmak istiyorum, dokunmak istiyorum hayal ettiğim dünyaya

Kimi to nara kawareru ka na?
Yanında kalırsam değişir miyim acaba?

Tometai, tometai furueru kono te
Durdurmak istiyorum, durdurmak istiyorum bu titreyen elleri

Boku wa itsumo kimi no soba ni,
Ben daima senin yanında,

kimi no soba ni itai yo.
senin yanında olacağım.

Real ~ Kagerou (Gintama 2017 Opening) Çeviri” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

