Genel

Kafkaokur (Edebiyat Dergisi)

SCJss6-1.jpg

Bu zamana kadar edebiyat, benim için Tumblr’dan ibaretti. Ve bu güzel dergiyi karşıma yine o çıkardı. Oradaki postlarını okuyup her birini tek tek beğenirken bir yandan sık sık uğradığım kitabevine dergiyi getirtip getirtemeyeceklerini soruyordum. Neyse ki 2. sayısı zaten varmış.

Kafkaokur’un 2. sayısı ve benim ufak bir çizimim c:

İçerisinde ki;

  • incelemeleri,
  • alıntıları,
  • şiirleri,
  • öyküleri,
  • denemeleri,
  • hikayeleri ile küçük – büyük her yaşa hitap edebilen ve hiç düşünmeden alınması gereken bir dergi olduğunu düşünüyorum. Herkesin hayatına biraz edebiyat lazım sonuçta.

Çektiğim birçok resimde de kendisine yer vermeden edemiyorum. O kadar estetik duruyor ki. Ve kahve ile harika gidiyor. Yanında da biraz Agnes Obel müzikleri…  Resimleri ayrıntılı görebilmek için tık 🙂

Fiyat konusunda da beni gerçekten tatmin eden bir dergi. Yanında verdiği posterler dahil olmak üzere 8 lira. Gayet uygun. Bir sonraki sayıda da derginin yanında defter veriyorlarmış. Büyük ihtimalle onun için de ek ücret almıyorlardır :3

Derginin en hoş yanlarından biri siyasi veya dini, görüşünüz ne olursa olsun herkese hitap etmesidir. Ve dergi, gerek aşkı gerek de hayatı konu almış tatmin edici pek çok hikaye içeriyor. Birçoğu tüylerinizi diken diken ediyor.

Derginin çıkmış tüm sayıları;

SOLDAN SAĞA SIRAYLA ÇIKAN TÜM SAYILAR
Bir Cevap Yazın

