Anime

91 Days

80515l
Konusu:

Bir gün mafyanın başına geçecek olan kişi, onun adı Nero. Ondan, ailesinin katliamının hesabını soracak kişinin adıysa Avilio. Bu kan davasına son verebilmek uğruna Avilio, arkadaşını öldürmek zorunda kalacaktır.

Görüşüm:

Evet, bu animeyi yorumlamak için bitmesini bekleyemedim. Bu sabah gelen 7. bölümü izleyince dayanamadım ve işte buradayım 😀

Çoğunuzun bildiği üzere adı her ne kadar 91 Days (91 Gün) olsa da 12 bölüm olacağı tahmin ediliyor. Ve büyük ihtimalle bu animenin 2. sezonu da olur. Konusunu okuyunca çok sıradan gelmişti açıkçası ama trailerı izleyince ilk bölümü beğenmezsem bırakırım mantığını uyguladım. İlk bölümden sarıyor arkadaş :’) Özellikle açılış şarkısını dinledikten sonra bırakabileceğinizi sanmıyorum. Türkçe altyazılı buradan izleyebilirsiniz :3

1458726446-0998df711eac9a4c8643e9e6345b4a84

İsimler konusunda gerçekten kafamı bulandıran bu animede üç büyük aileden bahsediliyor. Zihnimde herkes birbirine girmiş durumda 😀 Ama olaya göre kimin kim olduğunu anlayabiliyorum veya gidip googlelayabiliyorum. Olaylar açısından sizi şaşırtmakta da zorlanmayacak bir anime. Şahsen bazı olayların bu kadar erken olmasını beklemiyordum ya da bu şekilde olmasını beklemiyordum. O yönden ilgimi çekmiş durumda. Hem Avilio’nun saç kesimi ile sigara içişi de ayrı bir ilgimi çekmiş bulunmakta :3 *fangirling*

tumblr_oagx0tGscO1r2gwz1o1_500
“Tüm Dünya delirmiş.”

Görüldüğü üzere çizimleri efsane. Konusu da sürükleyici bir şekilde işleniyor. Aksiyon sahneleri de baya başarılı. Finali ise kafada soru bıraktırıyor açıkçası. Ama işin ilginç yanı da o. Bölüm bittikten sonra yorumları okuyup sonu ile ilgili tahmin yürütmek. Dediğim gibi, büyük ihtimalle ikinci bir sezon gelecektir c:

91-Days-666818

 

MyAnimeList puanı: 7/10
Capella’nın puanı: 8/10
Bir Cevap Yazın

